A kárpátaljai kirándulás

November 18-án kezdhette meg iskolánk több tanulója azt a kirándulást, amely keretében – három nap leforgása alatt – Kárpátalja több nevezetes helyét is meglátogattuk.

Az első napon kezdtük meg az utazást Ukrajna felé. A célunk Beregszász volt. Az ukrán határhoz érve megállítottak, hogy ellenőrizzenek minket. Ez röpke 1,5-2 órán keresztül tartott. Amikor megérkeztünk Beregszászra, megnéztünk egy múzeumot, amely a város történelmét mutatta be. Később ellátogattunk a piacra is. Ezek után a szállás felé vettük az irányt, amely Nagymuzsalyon volt.

A második napon Munkácsra látogattunk el, ahol megnéztük a várat és a várost, majd délután visszatértünk a szállásra. Estefelé részt vettünk egy borkóstolón.

Harmadnap pedig Ungvárra látogattunk el, ahol szintén megnéztük a várat és a várban található parasztházmúzeumot. Ezután sétáltunk a városban, majd szabad program következett. Amikor mindenki visszatért a buszhoz, elindultunk hazafelé – nagyon sok élménnyel, látvánnyal gazdagodva.